Radio Ikim Ustaz Dasuki Forex


Selamat Datang 038 Willkommen bei Sitik8217s Blog Blog ini mengandungi himpunan bahan-bahan daripada pelbagai sumber, termasuk buku, dan juga catatan amp pendapat saya untuk tatapan semua. Tujuan utama blog ini diwujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat dengan und a semua. Ilmu yang berguna eloklah dipanjang-panjangkan Semoga-Blog ini berinformasi dan bermanfaat kepada semua yang sudi melayarinya. Diharapkan juga blog ini menjadi wadah untuk bertukar pendapat dan pandangan. Maksud Hadis Qudsi: Berkata Abu Umamah Al-Bahili r. a. Bahawasanya Nabi sah telah bersabda: Allah telah berfirman: Sebaik-baik persembahan yang dapat diberikan hamba-Ku kepada-Ku ialah menyampaikan nasihat kerana Aku. (Riwayat: Ahmad, Hakim dan Abu Nuaim) Hadis Rasulullah sah: Sampaikan dariku walaupun satu ayat. Kepada semua penulis asal, blogger atau sesiapa saja yang artikelnya saya petik dan masukkan di sini, saya memohon kebenaran dan diharap tidak dituntut di akhirat nanti. Seboleh-bolehnya saya akan zitat artikel asal dan sumbernya sekali, supaya apa yang dimaksudkan oleh penulis asal tidak lari atau menyeleweng. Hanya Keampunan amp Keredhaan Allah SWT Yang Diharapkan. Semoga ia menjadi amal jariah buat diriku Selamat melayari blog ini Komen dan Antwort und ein Dialu-Alukan. Tanggungjawab Disempurnakan Kualiti Diutamakan Aktuelle Beiträge Sesetengah isi kandungan dalam blog ini mungkin tidak diketahui sumber dan kesahihannya, terutamanya maklumat yang diterima melalui email Oleh itu, saya tidak bertanggungjawab atas segala isi kandungannya. Terpulanglah kepada kebijaksanaan pembaca untuk menilainya sendiri. Folge Blog via Email Besucher 8211 seit 13.12.2010Prof. Dr. Muhaya 8211 Zurücksetzen Minda Orang Yang Diuji Post Navigation siti norsalihah zulkarnain sagt: masa spm, Ergebnis saya tak begitu elok, rasa down sgt2x, saya bukak Radio IKIM fm, masa itu ada Programm prof, alhamdulillah, saya dpt rasa saya jadi makin Positiv Lepas dgr programm prof, sejak tu saya selalu buka IKIM fm, kemudian saya ambil STPM, alhamdulillah, saya dapat keputusan yg agak cemerlang, sekarang ni tgh tunggu tawaran mana2x uni, saya bercita-cita nak jadi seorang pendidik, harap Allah makbulkan Donna Pradana sagt : Prof minta dibawakan ceramah tentang mencapai kebahagiaan Dunia Akhirat sesuai Sunnah Rasullulah dan Al Quran. Persönlich

Comments

Popular Posts